1.4.2013 uudempi etu iskari paikoilleen.
Aikaa meni 7
tuntia. Kaikki pultit jotka altistuneet tie suolalle piti puhdistaa.
Moottorinkaatumarauta alapään/moottorin pultti hapettunut ettei tahtonut aueta.
Piti kierretapilla puhdistaa jengat.
purkaminen alkoi
parin tunnin päästä iskari oli pois.
Molemmat Showan tekemiä. 140 euroa
italiasta. Ja Ebay de huudettu. 2011 mallin pyörästä.
Jossain vaiheessa iskari on
vaihdettu Showasta WP tekemään. Varaosa muuttunut 31427702732 was superseded by
31427728210 joka selviää jenkkisivustoilta
MAX BMW Motorcycles
31-Front Suspension
52000 km ajettu ja vuotaa.
Uusi
ainakin puhtaampi ja täysin samanlainen
Vanhan iskarin vein
Rajamotiiin korjattavaksi. Kuulema
onnistuu kun tuon säiliön kanne aukaisee. Akseli kuulema standardi kokoinen että
tiivisteet pitäisi löytyä. Katsotaan saako kuntoon.
Uusi paikoillaan
Moottorin ja tankin suojaraudan alapään
pultit täysin ruosteessa. Asennettu noin vuosit sitten. 10/2012. Maantiesuola
tehnyt tehtävää. Moottorin päästä hapettunut joten jouduin kierteet puhdistamaan
kierretapilla.
Talveksi
tuollainen suoja. Tilattu
eBay de 18 euroa + posti. Jospa estäisi
jään kertymistä tuohon tankoon joka sitten taasen syö tiivistepintoja.
Samalla asensin tuon imuilman
tunnistimen lämpötilan muuttajan -20C (The
ACCELERATOR module)
Tuolta löytyy asennusohje kuvien kera ja englanniksi kylläkin.